Provozovna
Zub & Dáseň
Kollárova 171/16
16800, Praha 8
FA: Štěpánka Reslová
Tovární 43
26601, Beroun
identifikační číslo: 17396221
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese http://www.zubadasen.cz
-
ÚVOD
-
Tyto obchodní podmínky se upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
-
Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese http://www.zubadasen.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
-
Obchodní podmínky se vztahují jak na prodej služeb (v tomto případě prodej poukazů na dentální hygienu a bělení zubů), tak na on-line rezervace termínů a platby záloh prostřednictvím webového rozhraní obchodu. Služby, které si zákazník objednává, mohou být předmětem on-line rezervace, přičemž součástí procesu rezervace je i platba zálohy na daný termín.
-
Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu objednat služby od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
-
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v rámci konkrétní smlouvy. Odchylná ujednání v smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
-
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytnutí služby. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
-
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
-
-
UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
-
Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu má informativní charakter. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
-
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nabízených službách (např. dentální hygieně), včetně uvedení cen. Ceny služeb jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
-
Pro objednání služby prostřednictvím on-line rezervace kupující vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
-
objednávaných službách (např. dentální hygieně pro dospělého, dítě, nebo jiných ošetřeních),
-
výši zálohy na rezervaci termínu a celkové ceně služby,
-
způsobu úhrady zálohy (platební kartou on-line),
-
údaje o požadovaném termínu a dalších specifikacích rezervace.
-
-
Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil. Takto má kupující možnost zjistit a opravit případné chyby vzniklé při zadávání dat. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“, čímž potvrzuje správnost všech údajů.
-
Odeslání objednávky se považuje za závazný návrh kupní smlouvy, který identifikuje objednávané služby, kupní cenu a způsob úhrady zálohy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o seznámení se s těmito obchodními podmínkami.
-
Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
-
V závislosti na charakteru objednávky (množství služeb, výše zálohy nebo specifikace termínu) je prodávající oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky, např. telefonicky či e-mailem.Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost 15 dnů. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky, což prodávající potvrdí zasláním potvrzujícího emailu kupujícímu.
-
Pokud některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu pozměněnou nabídku s možnými variantami objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.
-
Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy, a smlouva je uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
-
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Veškeré náklady vzniklé kupujícímu při použití těchto prostředků (např. náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory) si kupující hradí sám.
-
-
PŘEDMĚT OBCHODU
-
Předmětem těchto podmínek je prodej on-line voucherů a on-line rezervace na služby dentální hygieny a další ošetření, které prodávající nabízí.
-
Produkty a služby, které jsou předmětem nabídky, jsou popsány na webových stránkách prodávajícího.
-
-
CENY, PLATEBNÍ PODMÍNKY A ZÁLOHY
-
Ceny uvedené na webových stránkách prodávajícího jsou konečné a zahrnují všechny související poplatky.
-
Kupující je povinen uhradit cenu za objednané služby nebo zboží, případně zálohu na rezervovaný termín, jak je uvedeno u konkrétní služby.
-
Platbu lze provést následujícími způsoby:
-
Bezhotovostní platba prostřednictvím platební brány.
-
Převodem na účet prodávajícího.
-
Platba při osobním odběru (pokud je tato možnost k dispozici).
-
-
Pro on-line rezervaci termínu může být požadována platba zálohy ve výši:
-
1 000 Kč pro dentální hygienu dospělého (z celkové ceny 1 950 Kč),
-
750 Kč pro dentální hygienu dítěte (z celkové ceny 1 300 Kč).
-
-
Záloha bude započítána do konečné ceny služby. Při zrušení termínu nebo neúčasti na objednané službě může být záloha nevratná.
-
-
ON-LINE REZERVACE A PLACENÍ ZÁLOH
-
Při on-line rezervaci termínu je nutné provést platbu zálohy na daný termín.
-
V případě, že klient provede rezervaci a platbu zálohy, bude mu zaslán potvrzující e-mail s podrobnostmi o rezervovaném termínu a výši zaplacené zálohy.
-
Klient je povinen zaplatit zálohu před potvrzením rezervace. Záloha je nevratná v případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před termínem.
-
-
PODMÍNKY ZRUŠENÍ REZERVACE
-
Zrušení nebo změna rezervace více než 24 hodin před termínem:
-
Pokud klient zruší rezervaci nebo požádá o změnu termínu více než 24 hodin před plánovaným termínem, záloha bude vrácena v plné výši na bankovní účet klienta, který byl použit při platbě.
-
-
Zrušení rezervace méně než 24 hodin před termínem:
-
V případě zrušení rezervace nebo změny termínu méně než 24 hodin před stanoveným časem bude záloha nevratná. Tato částka bude použita na pokrytí nákladů spojených s administrativou a rezervací termínu.
-
-
Neúčast bez zrušení:
-
V případě, že klient se na termín nedostaví a neinformuje nás o zrušení, záloha zůstává nevratná.
-
-
Vrácení zálohy:
-
Pokud splníte podmínky pro vrácení zálohy (zrušení více než 24 hodin před termínem), záloha bude vrácena na váš bankovní účet do 7 pracovních dnů.
-
-
Odpovědnost za správnost údajů:
-
Klient je povinen uvést správné údaje při rezervaci (jméno, e-mail, telefonní číslo). Za nesprávné údaje, které mohou způsobit problémy při rezervaci nebo kontaktování klienta, neneseme odpovědnost.
-
-
-
ON-LINE VOUCHERY
- Prodávající nabízí on-line vouchery na vybrané služby. Tyto vouchery mohou být zakoupeny přímo prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
- Vouchery je možné uplatnit na objednání služby dle aktuální nabídky. Při rezervaci je třeba předložit voucher, buď v tištěné, nebo elektronické podobě.
- Po zakoupení voucheru obdrží klient e-mailem potvrzení o koupi a elektronickou verzi voucheru. Voucher je platný po dobu šesti měsíců od provedení nákupu.
- Pokud zákazník nebude schopen využít voucher v platnosti, může si domluvit nový termín v souladu s pravidly pro zrušení rezervace (viz kapitola 6).
-
PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
-
Probíhá elektronicky. Osobně na adrese provzovny, pouze po předchozí domluvě.
-
-
ODPOVĚDNOST A REKLAMACE
-
Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím zakoupených služeb nebo zboží.
-
V případě reklamace nebo jakýchkoliv problémů s poskytovanými službami se klient může obrátit na prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách.
-
Pokud se jedná o vadu, která je zjevná a nejedná se o vadu, která by vznikla užíváním služby nebo zboží, klient má právo požadovat opravu nebo vrácení peněz. Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od uskutečnění služby.
-
-
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
-
Tyto obchodní podmínky jsou platné od okamžiku jejich zveřejnění na webových stránkách prodávajícího.
-
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Veškeré změny budou zveřejněny na webových stránkách, a to nejpozději 14 dní před jejich účinností.
-
V případě sporu mezi prodávajícím a kupujícím, který nebude vyřešen smírně, se spory budou řešit u příslušného soudu dle platné legislativy
-
V Praze dne 9. 11. 2023.