Provozovna

Zub & Dáseň
Kollárova 171/16
16800, Praha 8

FA: Štěpánka Reslová
Tovární 43
26601, Beroun
identifikační číslo: 17396221

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese http://www.zubadasen.cz

  1. ÚVOD

    1. Tyto obchodní podmínky se upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) a upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

    2. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese http://www.zubadasen.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

    3. Obchodní podmínky se vztahují jak na prodej služeb (v tomto případě prodej poukazů na dentální hygienu a bělení zubů), tak na on-line rezervace termínů a platby záloh prostřednictvím webového rozhraní obchodu. Služby, které si zákazník objednává, mohou být předmětem on-line rezervace, přičemž součástí procesu rezervace je i platba zálohy na daný termín.

    4. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu objednat služby od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání služby v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

    5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v rámci konkrétní smlouvy. Odchylná ujednání v smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

    6. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytnutí služby. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

    7. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

    1. Veškerá prezentace služeb umístěná ve webovém rozhraní obchodu má informativní charakter. Prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

    2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nabízených službách (např. dentální hygieně), včetně uvedení cen. Ceny služeb jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

    3. Pro objednání služby prostřednictvím on-line rezervace kupující vyplní objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

      1. objednávaných službách (např. dentální hygieně pro dospělého, dítě, nebo jiných ošetřeních),

      2. výši zálohy na rezervaci termínu a celkové ceně služby,

      3. způsobu úhrady zálohy (platební kartou on-line),

      4. údaje o požadovaném termínu a dalších specifikacích rezervace.

    4. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil. Takto má kupující možnost zjistit a opravit případné chyby vzniklé při zadávání dat. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Objednat“, čímž potvrzuje správnost všech údajů.

    5. Odeslání objednávky se považuje za závazný návrh kupní smlouvy, který identifikuje objednávané služby, kupní cenu a způsob úhrady zálohy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o seznámení se s těmito obchodními podmínkami.

    6. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou na adresu elektronické pošty kupujícího (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

    7. V závislosti na charakteru objednávky (množství služeb, výše zálohy nebo specifikace termínu) je prodávající oprávněn požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky, např. telefonicky či e-mailem.Návrh kupní smlouvy ve formě objednávky má platnost 15 dnů. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky, což prodávající potvrdí zasláním potvrzujícího emailu kupujícímu.

    8. Pokud některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na elektronickou adresu pozměněnou nabídku s možnými variantami objednávky a vyžádá si stanovisko kupujícího.

    9. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy, a smlouva je uzavřena až akceptací kupujícího prostřednictvím elektronické pošty.

    10. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Veškeré náklady vzniklé kupujícímu při použití těchto prostředků (např. náklady na internetové připojení nebo telefonní hovory) si kupující hradí sám.

  3. PŘEDMĚT OBCHODU

    1. Předmětem těchto podmínek je prodej on-line voucherů a on-line rezervace na služby dentální hygieny a další ošetření, které prodávající nabízí.

    2. Produkty a služby, které jsou předmětem nabídky, jsou popsány na webových stránkách prodávajícího.

  4. CENY, PLATEBNÍ PODMÍNKY A ZÁLOHY

    1. Ceny uvedené na webových stránkách prodávajícího jsou konečné a zahrnují všechny související poplatky.

    2. Kupující je povinen uhradit cenu za objednané služby nebo zboží, případně zálohu na rezervovaný termín, jak je uvedeno u konkrétní služby.

    3. Platbu lze provést následujícími způsoby:

      1. Bezhotovostní platba prostřednictvím platební brány.

      2. Převodem na účet prodávajícího.

      3. Platba při osobním odběru (pokud je tato možnost k dispozici).

    4. Pro on-line rezervaci termínu může být požadována platba zálohy ve výši:

      1. 1 000 Kč pro dentální hygienu dospělého (z celkové ceny 1 950 Kč),

      2. 750 Kč pro dentální hygienu dítěte (z celkové ceny 1 300 Kč).

    5. Záloha bude započítána do konečné ceny služby. Při zrušení termínu nebo neúčasti na objednané službě může být záloha nevratná.

  5. ON-LINE REZERVACE A PLACENÍ ZÁLOH

    1. Při on-line rezervaci termínu je nutné provést platbu zálohy na daný termín.

    2. V případě, že klient provede rezervaci a platbu zálohy, bude mu zaslán potvrzující e-mail s podrobnostmi o rezervovaném termínu a výši zaplacené zálohy.

    3. Klient je povinen zaplatit zálohu před potvrzením rezervace. Záloha je nevratná v případě zrušení rezervace méně než 24 hodin před termínem.

  6. PODMÍNKY ZRUŠENÍ REZERVACE

    1. Zrušení nebo změna rezervace více než 24 hodin před termínem:

      1. Pokud klient zruší rezervaci nebo požádá o změnu termínu více než 24 hodin před plánovaným termínem, záloha bude vrácena v plné výši na bankovní účet klienta, který byl použit při platbě.

    2. Zrušení rezervace méně než 24 hodin před termínem:

      1. V případě zrušení rezervace nebo změny termínu méně než 24 hodin před stanoveným časem bude záloha nevratná. Tato částka bude použita na pokrytí nákladů spojených s administrativou a rezervací termínu.

    3. Neúčast bez zrušení:

      1. V případě, že klient se na termín nedostaví a neinformuje nás o zrušení, záloha zůstává nevratná.

    4. Vrácení zálohy:

      1. Pokud splníte podmínky pro vrácení zálohy (zrušení více než 24 hodin před termínem), záloha bude vrácena na váš bankovní účet do 7 pracovních dnů.

    5. Odpovědnost za správnost údajů:

      1. Klient je povinen uvést správné údaje při rezervaci (jméno, e-mail, telefonní číslo). Za nesprávné údaje, které mohou způsobit problémy při rezervaci nebo kontaktování klienta, neneseme odpovědnost.

  7. ON-LINE VOUCHERY

    1. Prodávající nabízí on-line vouchery na vybrané služby. Tyto vouchery mohou být zakoupeny přímo prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.
    2. Vouchery je možné uplatnit na objednání služby dle aktuální nabídky. Při rezervaci je třeba předložit voucher, buď v tištěné, nebo elektronické podobě.
    3. Po zakoupení voucheru obdrží klient e-mailem potvrzení o koupi a elektronickou verzi voucheru. Voucher je platný po dobu šesti měsíců od provedení nákupu.
    4. Pokud zákazník nebude schopen využít voucher v platnosti, může si domluvit nový termín v souladu s pravidly pro zrušení rezervace (viz kapitola 6).
  8. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

    1. Probíhá elektronicky. Osobně na adrese provzovny, pouze po předchozí domluvě.

  9. ODPOVĚDNOST A REKLAMACE

    1. Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím zakoupených služeb nebo zboží.

    2. V případě reklamace nebo jakýchkoliv problémů s poskytovanými službami se klient může obrátit na prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách.

    3. Pokud se jedná o vadu, která je zjevná a nejedná se o vadu, která by vznikla užíváním služby nebo zboží, klient má právo požadovat opravu nebo vrácení peněz. Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od uskutečnění služby.

  10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

    1. Tyto obchodní podmínky jsou platné od okamžiku jejich zveřejnění na webových stránkách prodávajícího.

    2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Veškeré změny budou zveřejněny na webových stránkách, a to nejpozději 14 dní před jejich účinností.

    3. V případě sporu mezi prodávajícím a kupujícím, který nebude vyřešen smírně, se spory budou řešit u příslušného soudu dle platné legislativy

 V Praze dne 9. 11. 2023.